Monday, September 12, 2005

Kõrge lend

Kuidas minna saad, kui see, mis on, on algus
Seal kus oli pimedus, seal nüüd on valgus
Veel ei ole jõudnud öelda sulle peamist
Neetult raske kanda üksi seda teadmist

Ütleme, et ma ei olnud selleks valmis
Et üks silmavaade olla võib nii kallis
Tunnen, miski minus igaveseks muutub
Kui mu pilk vaid hetkeks sinu pilku puutub

Ei ma hommikul veel aimanud, et täna on see päev
Milleks eland, mida ootand
Et ma täna seda näen
Ainult nüüd, kui vaatan sind, sind tahan endale
Ja kui võtad mu, siis luban, et vaid kõrgelt lendame...

(Kaotajad)

2 Comments:

Blogger Sirli said...

There are no signs...at least they don`t mean anything...and then you find a sign...and feel like you`re living in a matrix...there is no spoon;D

11:49 AM  
Blogger Sirli said...

Come to think of it...there easily might be...go figure

12:18 PM  

Post a Comment

<< Home